ویژه دانشجویان و اساتید محترم-الزام ثبت کارت واکسیناسیون کووید 19

پیرو مصوبه 87امین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا و عطف به نامه شماره 2/163500 مورخه 1400/7/17 معاون محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین با عنایت به مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا در دانشگاه، مبنی بر لزوم آموزش حضوری در دانشگاه ها و الزام بر اقدام واکسیناسیون کووید-19 توسط کلیه اساتید و دانشجویان به عنوان وظیفه سازمانی و تکلیف اجتماعی به اطلاع می رساند:

  • کلیه دانشجویان و اساتید موظف هستند حداکثر تا تاریخ 1400/8/1 نسبت به بارگذاری اطلاعات کارت الکترونیکی واکسیناسیون کووید  19 خود (مبنی بر تزریق حداقل یک مرحله واکسن) در سامانه امید اقدام نمایند.
  • از تاریخ مذکور از ورود و استفاده اساتید و دانشجویانی که نسبت به ثبت اطلاعات مذکور اقدام ننموده اند به سامانه امید ممانعت به عمل خواهد آمد و هر گونه پیامد ناشی از آن صرفاً متوجه شخص خواهد بود.
  • حضور کلیه دانشجویان در دانشگاه، خوابگاه، آزمایشگاه و کارگاه ها و ارائه هر گونه خدمات در دانشگاه منوط به ارائه کارت واکسیناسیون کووید-19 خواهد بود.
  • دانشجویانی که به دلایل موجه ( اعم از ابتلا به بیماری کووید-19 و ...) موفق به تزریق حداقل یک مرحله واکسن نشده اند، درخواست خود را به همراه مستندات از طریق پیشخوان خدمت سامانه گلستان به منظور بررسی ثبت نمایند.
  • اساتیدی که به دلایل موجه ( اعم از ابتلا به کووید 19 و ...) موفق به تزریق حداقل یک مرحله واکسن نشده اند، درخواست خود را  از طریق سامانه اتوماسیون اداری به معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال نمایند.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در این خصوص، دانشجویان می توانند با شماره 31535029-023 تماس حاصل نمایند.

کلمات کلیدی
محمد رزاقی
تهیه کننده:

محمد رزاقی

0 نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *